Інтернет-маркетинг стратегії для збільшення конверсій, тенденції на 2023 рік

Інтернет-маркетинг
Інтернет-маркетинг — стратегії для збільшення конверсій, тенденції на 2023 рік

Інтернет-маркетинг

У сучасному цифровому ландшафті перетворення відвідувачів у клієнтів що платять, це і є якщо коротко інтернет-маркетинг, він має вирішальне значення для зростання бізнесу. Просуванням товарів і послуг, а також залученням нових клієнтів якраз і займаються фахівці в галузі інтернет-маркетингу, а ці стратегії допоможуть вам оптимізувати свій веб-сайт для продажів.

Незалежно від того, чи є ви власником малого бізнесу або досвідченим маркетологом, ці тактики можуть допомогти збільшити кількість конверсій і в кінцевому підсумку збільшити дохід:

1. Зосередьтеся на розробці вбивчих закликів до дії (CTA)

Розробка вбивчих закликів до дії (CTA) має вирішальне значення для маркетингу конверсій на місці.

Вони надають ярлик для підвищення коефіцієнта конверсії та ведуть безпосередньо в нижню частину воронки конверсій. Привабливий заклик до дії з переконливою копією може спонукати користувачів до дій.

Ось деякі тенденції на 2023 рік:

  • Подвійні заклики до дії: Стратегічне розміщення двох закликів до дії підсилює бажання користувача перейти.
  • Креативна копія: Переконлива копія із закликом до дії, яка веселить користувача та повторює голос вашого бренду.
  • Креативний дизайн: зручні, привабливі заклики до дії, які важко ігнорувати.

2. Використовуйте розумні спливаючі вікна

Один з найбільш часто використовуваних методів конверсійного маркетингу, розумні спливаючі вікна, як правило, поділяються на кілька категорій:

  • Спливаючі вікна pushdown і pushup: спливаючі вікна, які ковзають зверху або знизу, відштовхують вміст.
  • Відкладені спливаючі вікна: вони з’являються після того, як користувач провів певний період на сайті.
  • Спливаючі вікна з наміром виходу: ці спливаючі вікна з’являються, коли користувач наводить курсор миші на кнопку X, щоб залишити сайт. Вони розроблені, щоб повернути користувача, повідомляючи йому про знижки, пропозиції в останню хвилину та інші сильні стимули, щоб тримати їх на місці.
  • Спливаючі форми реєстрації: Ці спливаючі вікна стимулюють користувача підписатися на безкоштовний вміст, такий як електронні книги.

Опитування OptiMonk 2023 року показало, що середнє спливаюче вікно має коефіцієнт конверсії 11.09%, що означає, що спливаючі вікна збільшують списки електронної пошти та покращують коефіцієнт конверсії електронної комерції. Вони роблять це, пропонуючи привабливі пропозиції, знижки та спеціальні пропозиції.

Чіткий заголовок і заклик до дії залишаються надзвичайно важливими для спливаючих вікон у 2023 році.

3. Створіть переконливий, привертаючий увагу, авторитетний контент

Контент-маркетинг змінює правила гри для бізнесу сьогодні та в майбутньому. Аутсорсинг агентства контент-маркетингу для створення якісного, релевантного контенту, який може залучати потенційних клієнтів, збільшувати залучення сайту, знижувати показники відмов і підвищувати рейтинг у пошуку.

Ось деякі інші переваги якісного контенту:

  • Стимулює залучення користувачів
  • Збільшує час перебування та перегляду
  • Формує довіру у своєї аудиторії
  • Покращує коефіцієнт конверсії

У міру того, як ми дивимося вперед до 2023 року, добре досліджений і добре написаний контент продовжуватиме займати вищі позиції в пошукових системах, безпосередньо впливаючи на ваш органічний трафік і пул потенційних клієнтів для конверсії.

4. Зосередьте свою стратегію соціальних медіа на залученні та довгому вмісті

Присутність у соціальних мережах має вирішальне значення для брендів сьогодні. Однак успіх залежить від вибору стратегічного каналу і тактики.

Ось кілька ключових статистичних даних та тенденцій, про які слід пам’ятати на 2023 рік:

  • Лише 2% користувачів соціальних мереж роблять покупки, але таргетинг реклами на Facebook може перетворитися на 98%.
  • Понад 60% бази користувачів Instagram у віці від 18 до 34 років, що робить його ідеальною платформою для націлювання на молодь та міленіалів.
  • Найбільша демографічна група користувачів Facebook — чоловіки у віці 25-34 років, на які припадає 17,6% глобальних користувачів. Друга за аудиторією – чоловіки у віці 18-24 років.
  • Ми можемо очікувати, що залучення до TikTok зросте у 2023 році, і експерти прогнозують, що платформа збере 840 мільйонів користувачів у всьому світі.
  • Канали соціальних мереж, такі як TikTok і Pinterest, будуть розширювати свої пропозиції, включаючи чисті приміщення та інші рішення для націлювання, що зробить їх більш доступними для маркетологів B2B. А оскільки TikTok перевершує Google і Bing для пошуку покоління Z, бренди B2B також вивчатимуть використання TikTok для пошукових стратегій.

Іншими важливими речами, на які слід звернути увагу при використанні соціальних мереж з метою конверсійного маркетингу, є:

    • Спілкуйтеся та взаємодійте зі своєю аудиторією: розділ коментарів у Facebook, Instagram, Twitter та інших місцях — це місце, де МОЖЕ відбутися конверсія. Залучення стане ще важливішим, оскільки алгоритми кваліфікуватимуть вміст, який має багато коментарів, для кращого рейтингу.
    • Використовуйте групи та спільноти: Групи Facebook можуть чудово допомогти органічному охопленню, якщо ви публікуєте там вміст. Facebook поставить спільноту в центр усього цього.
    • Використовуйте рекламу та інтеренет-маркетинг у соціальних мережах: Щоб максимально використати рекламу в соціальних мережах у 2023 році, подумайте про партнерство з рекламним агентством, яке може допомогти вам орієнтуватися в цих тенденціях та ефективно охопити цільову аудиторію. Локальний таргетинг і сегментація AI будуть особливо важливими.
  • Інтернет-маркетинг
    Інтернет-маркетинг стратегії для збільшення конверсій

5. Популярність відео продовжить стрімко зростати

За словами Wyzowl, відео поширюються вдвічі частіше, ніж інші типи вмісту, причому люди на 52% частіше діляться ними, ніж публікації в соціальних мережах, сторінки продуктів та публікації в блозі.

Відеомаркетинг виявився корисним інструментом для більш ніж одного етапу маркетингової воронки, оскільки може допомогти оптимізувати

  • Етап усвідомлення шляхом вселення бажання
  • Етап розгляду шляхом надання корисної інформації, яка формує довіру та авторитет
  • Етап конверсії полягає в демонстрації продукту або послуги, посилюючи намір потенційного клієнта придбати

Якщо ви думаєте додати відео до своєї стратегії цифрового маркетингу в 2023 році, слід пам’ятати про майбутні тенденції:

  • 360-градусне відео забезпечує більш захоплюючий досвід
  • Доступні для покупок і відео в прямому ефірі для більш автентичної взаємодії
  • Інтерактивні відео для більшої зацікавленості
  • Навчальні відео як краща альтернатива сухим продажам

6. Не нехтуйте силою електронної пошти

Маркетинг електронною поштою забезпечує виняткову рентабельність інвестицій (ROI), до 45 доларів США за кожен витрачений долар, особливо в секторах роздрібної торгівлі, електронної комерції та споживчих товарів.

За даними Statista, у 2020 році дохід від маркетингу електронною поштою склав 7.5 мільярда доларів США. Вашому бізнесу потрібні видатні електронні листи, щоб максимізувати кількість конверсій.

Ось як ви досягаєте потужних стратегій електронного маркетингу в 2023 році:

  • Підвищте взаємодію за допомогою інтерактивного вмісту, такого як вікторини, опитування та заклики до дії. Підвищте свою зацікавленість електронною поштою та збирайте цінні відгуки, додаючи опитування настроїв або селектори до своїх електронних листів. Цей тренд експерти Litmus Talks назвали одним з найбільших за рік.
  • Персоналізуйте свої електронні листи за допомогою настроюваних служб інформаційних бюлетенів. У 2023 році щодня по всьому світу буде надсилатися 347,3 мільярда електронних листів. До 2025 року 4,6 мільярда людей будуть користуватися електронною поштою. Персоналізація призводить до збільшення витрат на 34% на думку 80% бізнес-лідерів.
  • Збільшуйте кількість конверсій, пропонуючи такі стимули, як винагороди, знижки та безкоштовні зразки. 90% клієнтів готові поділитися своїми електронними адресами за невеликий стимул, згідно з дослідженням Google і Boston Consulting Group про обмін даними.

7. Використовуйте почуття терміновості та страху зникнення (FOMO)

FOMO — це позачасова маркетингова техніка, яку можна використовувати для прискорення дій користувачів. Такі терміни, як «обмежений час» і «останній шанс», створюють відчуття терміновості, стимулюючи конверсії.

Інші методи FOMO включають виділення рівня запасів, використання зворотного відліку, показ втрачених можливостей, пропонування обмеженої безкоштовної доставки та ексклюзивні продукти/пропозиції.

Ексклюзивність — найкраща техніка FOMO, оскільки люди люблять володіти тим, чого не мають інші. Ось кілька прикладів електронного маркетингу FOMO, щоб почати:

  • Обмежені за часом пропозиції: щоб залишатися в курсі подій у переповненому онлайн-світі, використовуйте обмежені за часом пропозиції (LTO) у своїх маркетингових кампаніях. LTO, такі як розпродажі та халява, створюють ажіотаж навколо ваших продуктів і послуг.
  • Зворотні електронні листи: Електронні листи Back in Stock негайно сповіщають клієнтів, коли товар знову доступний, створюючи відчуття терміновості, оскільки він може швидко розпродаватися. Цей приклад також підкреслює обмежені запаси для подальшого заохочення покупок.
  • Відгуки: Відгуки є потужними маркетинговими інструментами, які можуть допомогти збільшити продажі та додати індивідуальності вашому бізнесу.
  • Демонстрація найбільш продаваних продуктів і продуктів з найвищим рейтингом: Продемонструйте свої найбільш продавані або найпопулярніші продукти у своїй електронній пошті, щоб спонукати клієнтів придбати їх, як це роблять успішні компанії, такі як Starbucks та Apple. Клієнти можуть відчувати, що втрачають найкращі продукти, якщо не купують їх.

8. Винагороджуйте своїх постійних клієнтів, щоб перетворити їх на амбасадорів бренду

Прихильники бренду винагороджують збільшення конверсій від наявних клієнтів, зосередившись на таких каналах маркетингу амбасадорів у 2023 році:

  • Соціальні мережі
  • Огляди в Інтернеті
  • Партнерське програмне забезпечення

Амбасадори бренду можуть просувати вашу компанію за допомогою різних методів, включаючи соціальні медіа та сарафанне радіо. Найефективніший покроковий процес створення пулу амбасадорів бренду – це запуск програми, присвяченої саме їм і:

  • Подаруйте їм ексклюзивну продукцію високої якості
  • Пропонуйте безкоштовні послуги та оновлення послуг (щоб вони відчували, що вони більше, ніж клієнти та частина вашого бренду)
  • Вимагати їх зворотного зв’язку про спеціальні пропозиції та товари
  • Відповідайте на їхні коментарі в соціальних мережах

Ось деякі інтернет-маркетингові тенденції амбасадорів 2023 року, які потрібно знати:

  • Мікровпливові особи будуть на підйомі
  • Будуть використовуватися нові платформи для маркетингу впливу, наприклад: CreatorIQ, SocialBakers, Linquia тощо.
  • Комунікація цінностей, а не лише продуктів та послуг

9. Оптимізуйте свій веб-сайт — особливо його швидкість

Швидкість вашого веб-сайту може зробити або зруйнувати ваш бізнес в Інтернеті. Дослідження BrowserStack показало, що 70% споживачів враховують швидкість сторінки при прийнятті рішення про покупку. Крім того, за кожну секунду, необхідну для завантаження вашого веб-сайту, коефіцієнт конверсії може знижуватися в середньому на 4.42% протягом перших п’яти секунд.

Це означає, що оптимізація швидкості вашого веб-сайту має вирішальне значення для кращого користувацького досвіду та більшої кількості конверсій.

Наповнення вашого сайту занадто великою кількістю графіки, відео та плагінів може фактично перешкоджати його продуктивності. За словами Ніла Пателя, Google не тільки карає повільні сайти в результатах пошуку, але й 47% людей очікують, що сторінки завантажаться всього за 2 секунди або менше.

Фактично, така ж кількість людей покине сайт, якщо завантаження займе більше 3 секунд. У 2023 році швидкість сайту буде як ніколи важливою. Одна секунда затримки може коштувати великим сайтам електронної комерції 2,5 мільйона доларів втрачених продажів щорічно, для тих, хто заробляє 100 000 доларів на день.

10. Працюйте над тим, щоб користувачі переглядали покинуті кошики

Popupsmart виявив, що частота залишення кошика залежить від використовуваного пристрою. У середньому користувачі мобільних пристроїв мають найвищий рівень відмов — 77.08%, за ними йдуть користувачі планшетів — 64.65% та користувачі настільних комп’ютерів — 62.04%. до $4,6 трлн на рік.

Відмова від кошика є основною причиною втрачених конверсій. Щоб підвищити коефіцієнт конверсії, зв’яжіться з цими покупцями та мотивуйте їх завершити розпродаж.

Ось як це зробити:

  • Цільовий маркетинг і ремаркетинг: це нагадує відвідувачам про товари, які вони шукали, і може заманити їх назад на ваш веб-сайт, щоб завершити покупку.
  • Відновлення після відмови від кошика: використання інструментів, які нагадують покупцям, що у них є товари в кошику
  • Механізми рекомендацій та персоналізації: Вони можуть бути включені для забезпечення угод, наповнених штучним інтелектом
Інтернет-маркетинг
Інтернет-маркетинг 2023