Прем’єра першого епізоду «Останні з нас», на жаль, збіглася із закриттям тижневого рейтингу Nielsen, тому серіал не потрапив до рейтингу відразу після дебюту. Варто додати, однак, що за кілька годин цей епізод накопичив 223 мільйони переглянутих хвилин.
І цей невдалий старт вдалося надолужити на наступному тижні, де глядацька аудиторія першого і другого епізодів змусила його дебютувати на 6-му місці в рейтингу Nielsen, накопичивши понад 837 мільйонів зіграних хвилин і таким чином обігравши ще один хіт HBO – House of the Dragon. Це серіал, який раніше дебютував у той час, який зараз зарезервований постановкою з Педро Паскалем.
У перші три години «Будинок дракона» спостерігав протягом 327 мільйонів хвилин. Давайте згадаємо, що серіал є приквелом до «Гри престолів», а тому привернув до старту шанувальників попередньої серії. TLoU в серійному полі абсолютно новий, і при цьому він досяг результату всього на 100 мільйонів хвилин нижче.
HBO заявила, що з моменту прем’єри «Останній з нас» вона принесла дуже високу глядацьку аудиторію, а перші два епізоди подивилися в цілому 21,3 мільйона глядачів по всьому світу.
У рейтингу Нільсена за тиждень з 16 по 22 січня домінували постановки Netflix – найбільшу кількість зіграних хвилин накопичив серіал «Джіні та Джорджія» (1,8 мільярда хвилин), прем’єра якого нещодавно відбулася у другому сезоні.
За ним послідували Рожеві 90-ті (1,6 млрд), Ходячі мерці (1,1 млрд) і Вікінги: Валгалла (975 млн). Значним досягненням є також 7-е місце за середу (711 млн). Хоча прем’єра єдиного сезону серіалу відбулася більше двох місяців тому, його глядацька аудиторія все ще тримає його на високому рівні в рейтингу.
У «Останнього з нас» попереду світле майбутнє, і поки що наступний епізод дебютує 20 лютого на HBO Max.